Alla inlägg under september 2013

Av Ulrika - 26 september 2013 21:20


Det va länge sen jag skrev måste försöka uppdatera bloggen lite oftare.
Tiden har bara sprungit i väg Anton blir hela 10 månader på söndagen vill inte att mamma dagarna ska ta slut jag vill mysa mer med min bebis!

Det slog mig hur fort det har gått när jag va på Jysk i dag med svärmor när vi hade tittat klart och plockat de varor vi ville ha så stod vi i kassan och skulle betala.
Anton rastlös som han är började gnälla och kassörskan log och sade "inte nöjd :)"
Haha svara jag detta är en 10 månaders pojk som e rastlös samt att tandsprickningen är jobbig:).
Hon svarade med att berätta om hennes systers barn.
Ja sa då
-tiden går fort sen han blev 8,5 månad hinner man inte njuta lägre !:)
Hon skrattade sen gick vi
Och på vägen ut så tänkte jag
man hinner verkligen inte njuta av att ha sin bebis sovande i famnen och att bara få mysa hela tiden :0. Det är full rulle hela dagen, okej visst han vill upp i famnen men lika fort vill han ner igen min lilla bebis är stor :(

men i dag fick ja åter igen njuta när han vaknade av någon otäck dröm då tog ja upp lillen och han somnade om i min famn. Jag kände verkligen att ja kan stå här hela kvällen men var tyvärr tvungen o lägga ned han med tanke på att jag gjorde mat.
Det är helt otroligt hur mycket man kan älska sitt barn och jag tar vara på varje sekund han vill mysa med mig.

Älskar dig min underbara son

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

kärlek


Ovido - Quiz & Flashcards