Alla inlägg under januari 2013

Av Ulrika - 31 januari 2013 12:13

Anton är så duktig han har sovit första natten i sin säng :). Bar dock in den i mitt och Oskars rum, det kändes konstigt att inte ha han i sängen men samtidigt var det skönt att kunna sträcka ut sig ordentligt. Nu ska jag ner i tvättstugan för Anton ligger helt slö och har däckat på mig :)

Av Ulrika - 30 januari 2013 19:57

Sitter vid matbordet uppsvälld som en gås! Lillen sover så jag och Oskar fick äta
Middag tillsammans för första gången sen Anton föddes det va riktigt mysigt. Längtar tills man kan ha Anton sittandes vid matbordet.
Men nu blir det kolla farmen och sen valla min kära oxe som för övrigt har vart väldigt stissig i dag så jag hoppas att en långpromenad kan få han lite lugn :)

Hej så länge :)

Av Ulrika - 30 januari 2013 03:09

Sitter i sängen i hopp om att Anton skall somna snart men det lär ju inte hända. Han har vart vaken mycket i dag så ja trodde han skulle somna på en gång efter nattmatnigen men icke sa nicke.
Förövrigt så hade jag planer om att städa i dag (igår) men det blev inte av utan jag tog en sen kvällsprommenix upp till samhället där jag köpte ett par läckra byxor till Anton och mjukis till mig och Oskar. Även hårfärg det är på tiden har inte färgat håret sen innan studenten vilket är bra över ett halv år sedan. Bild fixar jag senare :D hade även planer på att åka till Småland stenar på torsdag men vi får se vad som händer. Det hade minst sagt vart roligt att komma ut och få lite socialt umgänge.


Kan skriva mina planer inför dagen:
Gå upp tidigt så att jag får städa skall även starta en tvättmaskin.
Sedan blir det att valla hunden + mitt dagliga träningspass. Efter detta hade jag tänkt att organisera om i Antons garderob. Det börjar bli så mycket kläder så jag får ändra ordning och lägga undan sånt som är för litet. Sen blir det la en 10 mins paus och sist men inte minst biffens dagliga träningspass vilket består av långpromenad men lydnads träning
Och lite trixs har ju trots allt en "liten" cirkus hund. Resten av kvällen blir till att bara slappa !!!!

Nu har Anton äntligen stängt ögonlocken så nu skall ja göra det mysigaste som finns krypa ner i sängen bredvid dem jag älskar som mest godnatt världen <3

Av Ulrika - 28 januari 2013 17:54

Herre Gud va jag känner mig dålig på att uppdatera. I dag är min 20 års dag och det är även två månader sen jag låg o vre o vände mig på förlossningen. Det känns fortfarande overkligt att att jag har fått en sån underbar son.jag älskar verkligen livet just nu. Och det ska bli spännande att se vad helgen har att erbjuda ser fram emot detta !!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

kärlek


Ovido - Quiz & Flashcards