Alla inlägg under november 2012

Av Ulrika - 27 november 2012 18:50

Asså jag är helt slut! Är så jävla trött får inte sovit alls om nätterna längre. :( alla säger passa på och sov och vila så mycket du kan. Men det går ju fan inte kan inte sova och ja bli fullständigt galen av att försöka ba sitta/ ligga i soffan och vila. Jag tycker att nu kan det bli dags att komma ut är så svullen med både händer och fötter domnar bort med jämna mellanrum :(. Det är sjukt mysigt att va gravid men i slutet så är inget vackert längtar du mår skit och ser fan ännu värre ut. Det är ingen vacker syn det kan gudarna lova dig. Som ett exempel mina skor va blöta så ja tänkte ja tar på mig vinterkängorna som ja hade förra sesongen. Men det var ju rent jävla önske tänkande!!! Ja fick fan inte på mig skiten !!!!!!!!!!!!!!! Jag blev fruktansvärt frustrerad ja brukar få på mig 36/37 or men på dem sista skorna mossan va snäll o köpte är det fan 39or. Nä nu blir det att ta en runda med hunden i hopp om att det hjälper processen lite. Ps ni får en bild på mina svullna ben

Av Ulrika - 25 november 2012 18:31

Jag har fruktansvärt ont i min kropp det börjar bli jobbigt nu men bara 9 dagar kvar. Men humöret hålls uppe när det man får en sån fin suprise som i dag. Det snöar hoppas det håller sig tills i mon i allafall. Ja tycker det är så mysigt. Så fast jag har ont och det känns som att den lille vill ligga i magen för alltid så blir ja så glad när det kommer sånna saker som gör en glad och får en och bara se den ljusa sodan av allt.

Av Ulrika - 22 november 2012 15:05

Jag älskade verkligen min tvättstuga. Men i dag har vi upptäckt en vatten läcka så det va ba till att flytta ut allt och riva upp golvet :( så bur ser det förjävligt ut det är så typiskt :0

Av Ulrika - 17 november 2012 11:31

Ligger i sängen och känner mig halvdöd för tillfället. Har inte haft någon vidare lust att blogga det sista för ja har knappt någon ork. Men snart kan den lille komma ut tycker jag för rummet är helt klart att är köpt det är bara denna eviga väntan kvar. Sammandragnigarna har jag börjat tröttna på nu! men ja kommer säkert gå över tiden bara för att min kropp och jag inte sammarbetar för tillfället. börjar även bli förkyld på kuppen :( hur ska man orka ? På tal om inget annat så har vi kommit i ordning i hela hustet känns det som i allafall. fast det e lite fler saker som ska införskaffas så är alla kartonger helt upp packade och borta. 


usch nä nu måste jag krångla mig ur sängen för att kissa IGEN !

Av Ulrika - 6 november 2012 19:11

Asså jag har så ont i mina fötter så jag tror jag dör snart. Det är sjukt hur fan kan man få så svullna benen kan bli.. Men det är bara till att bita i hop det är ju inte så lång tid kvar.


För övrigt så mår jag riktigt bra. Jag och Oskar har äntligen fått flyttat nu så nu är det bara till att börja fixa och dona inför den lilles ankomst <3



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

kärlek


Ovido - Quiz & Flashcards