Alla inlägg under april 2013

Av Ulrika - 9 april 2013 23:34

Ja borde skämmas så dålig jag är på att uppdatera bloggen. I söndags va det i allafall dop för min älskade sonoch ja vill tacka alla som kom ??mycket kärlek till er. Just nu ligger jag i sägen trött som jag vet inte vad, ja la Anton ungefär
Vid nio men har verkar vara på gång att vakna hihi så ja tänkte att ja kunde hålla mig lite pigg med bloggen. De är alltid så att han skall ha en förtjusande vana att vakna mitt i natten så fort ja känner att de hade vart skönt att sova. Vad gör man inte för sina barn. Jag hade inte brytt mig om han höll mig vaken hela nätterna i resten av mitt liv ja kommer aldrig sluta älska min underbara prins ??på tal om sova hela nätterna så har han vart fruktansvärt duktig hela veckan då han lyckats somna själv och sova hela natten.
Man märker hur bra han mår över att vara utvilad.
För att spola tillbaka tiden ytligare så vill jag säga det att dopet gick bättre än förväntat ja trodde bara Anton skulle skrika med tanke på att han brukar vara grinig vid 11-12 för då börjar han bli trött och vill sova middag men han höll humöret på topp vilket är skönt och hans underbara gudmor Ida skötte allt som en dans på rosor tummen upp bruden. Alla hans faddrar gjorde ett toppen jobb ! Bra kämpat ?


Nu har min ängel tystnat från sitt babblande med hans lampa så nu är de dags för mig att sova för i mon blir de besök från Elin och jeffe
Puss ?

Av Ulrika - 4 april 2013 20:00

under dessa senaste veckor så har jag insett hur perfekt mitt liv är för en gångs skull. Jag har en underbar pojkvän och en underbar sån helt perfekt familj som jag älskar, och självklart mina vänner. Man ska hålla hårt i det man har och leva för nuet och verkligen ta vara på de runt om kring en. Ja upptäkte för ett tag sen när jag inte fick tag i en nära vänn att de är så lätt att folk förgivet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

kärlek


Ovido - Quiz & Flashcards