Direktlänk till inlägg 4 april 2013

it's my perfect life!

Av Ulrika - 4 april 2013 20:00

under dessa senaste veckor så har jag insett hur perfekt mitt liv är för en gångs skull. Jag har en underbar pojkvän och en underbar sån helt perfekt familj som jag älskar, och självklart mina vänner. Man ska hålla hårt i det man har och leva för nuet och verkligen ta vara på de runt om kring en. Ja upptäkte för ett tag sen när jag inte fick tag i en nära vänn att de är så lätt att folk förgivet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 20 januari 2014 22:18

De va ett tag sen lillen växer så det knakar och vi leker o njuter till fullo av vårt underbara mirakel?? Nu ligger han och sover så gott i sin säng. Men har mycke annat i tankarna som gör mig ledsen både saker som hänt förr och nya livet e int...

Av Ulrika - 31 oktober 2013 19:22

Jag trodde min arbetsinterjuv gick åt skogen men i dag Ringde dem jag har fått jobbet yeess säger jag bara ! Fan va kul detta ska bli :) * happy dance* ser verkligen fram emot att få hjälpa andra människor med deras vardag :) skriver senare ska stryk...

Av Ulrika - 23 oktober 2013 17:48

Nu känns det som att livet är på rätt spår igen. Har under senaste tiden haft mycket att tänka på att hinna få jobb och så innan mammaledigheten går ut. MEN PLÖTSLIGT HÄNDER DET// triss Har inte blivit mångmiljonär sist ja skrapa en lott b...

Av Ulrika - 22 oktober 2013 01:21

Lika bra som vanligt på att uppdatera men skall verkligen försöka att bli bättre. Dessa senaste veckor har hela lilla familjen legat i förkylning + att Anton har haft öroninflammation :( Men nu är vi på bättrings vägen. Men förövrigt så växer...

Av Ulrika - 26 september 2013 21:20

Det va länge sen jag skrev måste försöka uppdatera bloggen lite oftare. Tiden har bara sprungit i väg Anton blir hela 10 månader på söndagen vill inte att mamma dagarna ska ta slut jag vill mysa mer med min bebis! Det slog mig hur fort det har...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

kärlek


Ovido - Quiz & Flashcards