Alla inlägg under juli 2012

Av Ulrika - 30 juli 2012 21:13

Har vart som vanligt fruktansvärt dålig på att uppdatera. Var på bio i går jag kan ju säga att det var inte en lugn minut i magen och jag kunde inte sitta still jag fick ont i hela kroppen.


I dag däremot så har ja städat lite i badrummet och sen tog man det lugnt och kollade lite på Wallander när man väl låg där så upptäckte jag att jag läcker från brösten fränt . Har även fått någon form att utslag på benet det kan inte vara tvättmedlet för det har jag haft samma märke jätte länge men vem vet får la hoppas att det försvinner snart :)

Av Ulrika - 26 juli 2012 15:32

Jag tycker det brukar vara skönt att vakna av att solen smeker en i ansiktet men i dag var det värre ! Jag vaknade av att solen eldar upp mitt ansikte samtidigt jag har kramp i vänster ben !! Vad skallen göra ?? Den paniken som uppstår är hemsk jag lyckades ramla ur sängen och skulle försöka ställa mig upp och sträcka ut mitt ben. Efter ett flertal försök lyckades jag när jag då skulle fokusera på att bli av med krampen så uppstod nästa i- landsproblem jag var akut kissnödig haltandes in på toa fippla ner trosorna och dunsade ner på toa. Då lättade jag på trycket och då försvann min kramp. hoppas jag slipper vakna på detta lidande sätt någon gång mer...

Av Ulrika - 25 juli 2012 07:09

Det blev inget inlägg igår förlåt för det. Jag hade så ont i huvudet i går har haft det ett par dagars tid men i dag så känns det lite bättre. Men jag gjorde det bästa av det igår med lite mys med älskling vI åt köttbullar och makaroner och gräddssås. Sedanåt vi riktigt söta och goda jordgubbar. I dag har jag planer på att städa lite och sedan slappa lite. Puss <3 ps här är en liten bild på min lilla biffen <3

Av Ulrika - 22 juli 2012 19:02

Som sagt har varit inne väldigt lite nu underhelgen sorry för det. Har vart hos svärföräldrarna sen i fredags .

Livet rullar på och jag har gjort en hel del dessa senaste dagarna kommer med ett nytt inlägg i morgon puss

Av Ulrika - 19 juli 2012 12:38

Är något fruktansvärt seg idag sov dåligt i som fan i natt. Så jag passar på att ligga och lata samtidigt jag kollar på desperata hemmafruar..

Av Ulrika - 17 juli 2012 21:29

Hitta massa gammla bilder på när jag var blond vet ej om ja sta behålla håret svart eller om ja ska bli blond igen.. Beslutsångest

Men man kan ju tänka på annat med som tillexempel att jag har riktigt ont i mina fötter :( Det blir lätt så när man har gott i skogen i dåliga skor så jag har mig själv att skylla! Har även varit en duktig tant i dag jag har torkat av lite på skåpslukorna i köket ja fattar inte hur det kan bli så grisigt jag menar vad sysslar man med igentligen?? Vet inte vad man ska göra för spännande i morgon skall försöka kliva upp tidigt så får vi la se vad dagen har att erbjuda.
ja känner som ni varför skall ja skriva dessa MENIGSLÖSA inlägg Haha ja vet faktiskt inte ;) aja nu ska ja slappa ha de så länge :) <3

Av Ulrika - 17 juli 2012 10:15

Det blev aldrig något mer inlägg i går som ni märkte för jag och Oskar åkte och handla sen åt vi lite mat och efter det tog vi en lite skogsprommenad. Det blir nog en i dag med för vi hittade en del  blåbär i går så det blir att plocka mer i dag det är ju så gott<3 

så till frukost åt jag fil med färska blåbär i smarrigt 



Biffen tyckte också att det var gott med blåbär ;D

   


Visst ser det gott ut :D

 


Av Ulrika - 16 juli 2012 10:16

Jag vet inte om man skall passa på att gå på lång prommenix nu med vovven när det slutat regna eller om man skall

 vänta lite i hopp om lite sol. För det går ingen nöd på han just nu va ute med han vid 8 och nu ligger han och ålar sig på golvet samtidigrt han piper med sin nya apa vi köpte på gekås i går.


Jag känner mig smått illamående i dag samt riktigt orkeslös hoppas det försvinner snart. nä nu ska ja vila uppdaterar mer sen . 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

kärlek


Ovido - Quiz & Flashcards