Alla inlägg under februari 2013

Av Ulrika - 14 februari 2013 11:49

Hej bloggen i morse så tog jag och Anton en liten sväng till ny öppnade netto och vi handlade lite Smått och gott. Nu sitter jag och Anton och myser i soffan i väntan på att Oskar ska sluta jobbet <3 ska även in och fixa i tvättstugan puss så länge ???

Av Ulrika - 14 februari 2013 11:49

Hej bloggen i morse så tog jag och Anton en liten sväng till ny öppnade netto och vi handlade lite Smått och gott. Nu sitter jag och Anton och myser i soffan i väntan på att Oskar ska sluta jobbet <3 ska även in och fixa i tvättstugan puss så länge ???

Av Ulrika - 4 februari 2013 23:44

I dag har hela dagen bara försvunnit.. Har inte gjort något vettigt alls. Men i morgon står städning överst på listan! Och sedan fortsätta lite med pusslet som ja och Oskar köpte i går.

Det är 1000 bitars nalle puh pussel som ja sedan ska rama in och hänga upp i Antons rum :)

Se om Anton sover i sitt rum i natt han hat klarat det de sista dagarna hoppas det fortsätter så.

Av Ulrika - 2 februari 2013 03:22

Klockan är typ 03:20 och Anton börjar äntligen somna in. Förstår att han har vart uppe länge på grund av att han har sovit mer eller mindre halva dagen. Han ligger för tillfället i sin säng vi får la se om han lyckas sova där hela natten. Eller det som är kvar av den i alla fall. Käkar besöket gick jätte bra han växer tydligen perfekt vilket känns otroligt skönt. Man kan pusta ut när man får positiva besked :).

Har haft en fruktansvärt trevlig kväll till sammans med Oskar och min svåger o svägerska dem gick runt 01:00 något så det blev en lång och trevlig kväll i mon ( idag) så blir det melodifestivalen och middag hos dem vilket jag ser fram emot.
Äntligen har ögonen slutits och han börjar somna ordentligt så nu ska jag gå och lägga mig!

Puss på er så länge ! :)

Av Ulrika - 1 februari 2013 11:05

Anton har vart en duktig kille. Han sov i sin säng i sitt rum och han har sovit hela natten han vaknade vid åtta. Så nu har både han och jag fått sova ut. Nu blir det frukost sen städa lite och vid två ska vi till farbror doktorn för Antons första läkarbesök. Efter det så skall det inhandlas lite mat för på kvällen blir det middag med lite sällskap.

Just det igår fick jag härligt finbesök av käraste Ida (Antons blivande gudmor) och självklart var Johannes med. Lika kul varje gång <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

kärlek


Ovido - Quiz & Flashcards